Kalıcı Zayıflamak İçin Diyet

Kalıcı Zayıflamak İçin Diyet
Kalıcı Zayıflamak İmkansız Değildir!

Çarşamba

Kalıcı Zayıflamak İçin diyet Mucizesi- 3 Ayda 38 Kilo

  
kalıcı zayıflamak için diyet

    Ergenlik çağında kilo olarak çok daha fazla olduğum için bunun etkilerini çok daha fazla yaşıyordum. Etrafımda hiçbir zaman dalga konusu olmadım ama yine de yaşıtlarım arasında hem boy hem de kilo olarak daha fazla dikkat çekiyordum ve bu beni o dönemlerde rahatsız ediyordu.


     Kilolu olmak hayatımı altüst eden bir olay değil. Hiçbir zaman mağazalara gidip ağlayarak çıkmadım ve çok kilolu olduğumu düşünmüyorum. Sadece ideal olarak kendimi görmek istediğim kiloda değilim ve vücudumdaki fazlalıklar beni normal yaşantımda rahatsız ediyor. İstediğim her şeyi çok rahat giyemiyorum bunu kendime yakıştırmadığım için. Tabi ki estetik görüntü itibari ile, artık 0 bedenlerin de çoklukla bulunduğu ortamlarda ben de her ne kadar o ölçülerde olmak istemesem de, genel olarak insanların zayıf diyeceği ölçülere ulaşmak istiyorum. Kalıcı zayıflamak için diyet çözüm müdür?Her geçen sene sürekli yapılan diyet ve benzeri programlarda başarıyı kısmen sağlayıp sonuna ulaşamadığım için de artık bu olayı kökünden halledip sonuna kadar devam etmek istiyorum. 

kalıcı zayıflamak için en doğru yöntem
  Şu dönemde ise, sürekli bilincimde, yemek yerken dikkat etmeliyim, kilo alacağım ya da aldım stresini yaşıyorum. Her fazla yediğim öğün sonrasında inanılmaz bir pişmanlık yaşıyorum ve o zaman kendimi daha az seviyorum ve bu beni kendimden bir adım daha uzaklaştırıyor. Benim stresten uzak ve yaşam şeklim olarak belirleyeceğim bir düzene ihtiyacım var diye düşünüyorum. Kalıcı zayıflamak için sanırım önce etkili bir diyet programına ihtiyacım var.   Kişilerle çabuk iletişim kurabilen, pozitif düşünceye sahip, hedeflediğim olaylara sonuna kadar inanan ve sonucuna ulaşana kadar da hiç bir aksi negatif düşünceyi aklından bile geçirmeden hedefe doğru ilerleyen bir yapıya sahibim. Olmasını istediğim hedeflerimde kendime zaman vermek ve o işi o dönemde bitirebilmek beni en çok motive eden olaylardan. Tabii her zaman hedeflediğim olaylarda aynı başarıya ulaşabilmem mümkün olmuyor. Bunun da kendimde uzun zamandır irdelediğim konsantrasyon eksikliğinden olduğunu düşünüyorum. Günlük rutin işlerimde de yapmam gereken birden fazla iş olduğu takdirde, bunları organize etmekte zorluk çekiyorum. Hepsini bir arada yapıp bitirme isteği bazen hepsini yarım ve eksik yapmama sebebiyet veriyor. Bu da beni inanılmaz rahatsız ediyor. İşe odaklanmakta zaman zaman zorluk çekiyorum. Birşeyler sürekli dikkatinin dağılmasına sebebiyet veriyor.

    Kalıcı zayıflamak için diyet şart mıdır? Kalıcı zayıflamak için diyet programları işe yarar mı? Belki zamanında bunların cevabını bulabilsem-bulduğum cevaplar beni tatmin etmedi-belki bir düzene sokardım hayatımı, belki daha azimli olurdum.
 

   Yaşım 32. Bundan 5 yıl önce kardeşimle birlikte firmamızı kurduk. Ben su an bulunduğum yerin hayalini bile daha önce zihnimde gördüm ve şuan işlettiğimiz showroom bile zihnimde canlandırdığıma çok yakın.
Daha yapmayı planladığım çok şey var ve organize bir şekilde çalışarak da bu hedeflerime birer birer ulaşacağımı düşünüyorum... Ama ilk önce zayıflamalıyım...


Damla Kurgancı/Aydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder