Kalıcı Zayıflamak İçin Diyet

Kalıcı Zayıflamak İçin Diyet
Kalıcı Zayıflamak İmkansız Değildir!

Çarşamba

Kalıcı zayıflamak İçin Ne Yapmalıyım, 4 Ayda 50 Kilo Zayıflamak İstiyorum

   
    Zaman zaman diyetlerde başarılı oluyorum mutlaka ama sonra kilomu koruyamıyorum. Artık yorucu olmaya başladı. İstikrar istiyorum artık diyetlerde. Bana göre mutsuzken kilo alıyorum. Belki de kadınların çoğu böyle. Genelde de kadınlar mutsuz.
    Kalıcı zayıflamak için diyet mi dediniz? Diyetisyenle 3 ayda 10 kilo verdim ve 2 ayda bu kiloyu geri aldım.
    Eskiden sosyaldim. Çabuk arkadaşlık kuramasam da çok dikkat çeken bir tipim, espritüelim, dürüstüm; bu sebeple insanların vazgeçemediği birisiyim. Eğlenmeyi çok severim ve eğlenceli bir tipim ama gelin görün ki anında parlayabilen bir yapım var. Bu da öfkeyle kalkan zararla oturur hesabı beni olumsuz etkiliyor.

kalıcı zayıflamak için en doğru yöntem
  Yaşamayı fazlasıyla seviyorum. Hedeflerim var ve yavaş yavaş gerçekleştiriyorum(zayıflamak hariç). Ama şunu biliyorum ki ben istediğim zaman istediğimi yapan biriyim fakat sadece istediğim zaman...
   Zayıflamada bu değişiyor çünkü bunu yapacağıma hiç inanamıyorum. Kalıcı zayıflamak için diyet yapmak istiyorum çoğunlukla. En çok denediğim bu. Ama olmuyor işte, sonunu getiremiyorum. Herkes “senin halaların da kısa, kilolu, sen yine aynı olacaksın, veremezsin versen de yine kalınsın” diyorlar.
Ve ben de çok çabuk etkileniyorum(burdan da anlaşıldığı kadarıyla çabuk etkilenen ve başkalarının düşündüğüne önem veren biriyim ve olumsuzluklar karşısında bazen donakalıyorum.)

kalıcı zayıflamak için en doğru yöntem
   Aslında her şeyin en başından başlamak, konunun anlaşılmasının en iyi yoludur. İlkokulda 5.sınıfa kadar gayet normal kiloda, hatta zayıf bir çocuktum. Ne olduysa o zaman oldu, yaşadığım ailevi problemler nedeniyle hayatımda meydana gelen değişiklikler kilolarımda da baya bir değişiklik meydana getirdi. Dışarıda yemeye çok alıştım. Hazır besleniyor ve hiç bir şey yapmıyordum çünkü zihinsel olarak bunalımdaydım. Nefes almaktan dahi üşenir olmuştum ve hızlıca kilo aldım.  Bir zaman sonra çevremdeki genç kızları gördüğümde onlar gibi olmak istedim ama farkettim ki ben kiloluyum. 4 sene hep böyle isteyip-beklemekle geçti. Bekledim, moralim bozuldu; çünkü sadece bekliyordum, birşey yapmıyordum. Liseye geçtiğimde gayet hoş ve normal kiloda bir genç kız oldum. Çok fazla dikkat çekmeye başladım, vücudum oturdu. Giydiğim herşeyin yakıştığını fark ettim. Evet yine hatlarım yuvarlaktı, yine olduğum kiloyu göstermiyordum. Biraz daha fazla gösteriyordum ama herkes tarafından çok beğeniliyordum. Özellikle de kendimi seviyordum. İşte o zaman görselliğin ne kadar önemli olduğunu anladım. Bacaklarım yine kalındı ve bu beni hep üzüyordu. Sanki ne kadar zayıflarsam o kadar incelecek gibi geliyordu. Üniversiteye başladığım ilk dönem 49 kiloydum. Giydiğim her şey çok yakışıyordu ve tabi ki sorunum bacaklarımın kalın olmasıydı:) Ama gelin görün ki 2. sınıfta ben bir dev oldum! O kadar kilo aldım ki... Kalıcı zayıflamak için hep acil diyetler yapayım dedim, başaramadım. Gitgide kilo aldım. 3. sınıfta kıyafetlerimi çıkarıp eşofman giymeye başladım. Herkes bana ne olduğunu çok merak ediyordu. Bir anda o kadar bakımlıyken ne oldu sana diye sormaya başladılar. Üniversite sona kadar eşofmanla geçiştirdim. Ben eşofman giydikçe bedenim daha da genişledi. O genişledikçe ben eşofman giydim. Artık kalın olan sadece bacaklarım değildi, kollarım da resmen kalasa döndü. Kalçalarım arkaya doğru genişledikçe genişledi. O halde mezun oldum. Hala kiloluyum. Bir ara alerji durumumdan dolayı bir şey yiyemedim ve 7 kilo verdim ama tekrar başladığımda geri döndü kilolarım. Kalcı zayıflamak istiyorum artık, bu gelgitlerden bunaldım.
    Kalıcı zayıflamak için diyet kavramına saplandım kaldım. Sanki tek kurtuluşum buymuş gibi ama olmuyor ki. Daha da kötüye gidiyor her şey. Şevkim kırılıyor.

   Şuan 25 yaşımdayım ve hem çalışıp hem de okuyorum ama hep kilolarımı saklama derdindeyim. Arkadaş ortamına girmiyorum. Kendimi rahatsız hissediyorum... Yani kısacası herşeyden kendimi soyutlamış durudayım ki bu da bana yol su elektrik(yani depresyon sinirlilik ve gerginlik) olarak geri dönüyor...


    Mutsuzum çünkü kilolarım yüzümden istediğim hiç bir şeyi yapamıyorum ama eminim ki istediğim kiloya düştüğümde bambaşka bir insan olacağım. Kalıcı zayıflamak istiyorum...


Beyzanur Koçak/ Siirt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder